קידום אתרים בזמן קורונה
שמוליק דורינבאום (שמול)

שמוליק דורינבאום (שמול)

מקדם אתרים, בעל חברת קידום אתרים מצליחה ויזם. אה ומוזיקאי, כן, גם מוזיקאי.

קידום אתרים בזמן קורונה

אמ;לק

  1. אני לא צריך לקוחות בשביל להמשיך את העסק שלי
  2. אני כן חושב שהמשבר הזה עושה טוב לשיחות המכירה שלנו כאנשי SEO
  3. אני לא חושב שהמשבר הזה הולך להיגמר בקרוב וכן אני היפוכונדר אבל אין קשר

הרבה אנשים מדברים איתי לאחרונה על SEO לעסקים בזמן שהקורונה דופקת בדלת של כל מי שרק חלם על המחלה הזו, אז קודם כל אני חייב להגיד לכם, אני היפוכונדר מטורף, אבל עדיין:

  • לא נלחץ מבידוד,
  • לא נלחץ מאיבוד לקוחות זמני
  • לא נלחץ מלנשום

הסיבה שאני אומר את זה, כי אני גיליתי כמה דברים בשנתיים האחרונות במיוחד בעסק הזה, מעבר לנושא שהמשק קורס לו די מהר והלקוחות עוזבים כאילו יש צונאמי (העזיבה מובנת בהחלט יש לציין) יש את הנושא שלנו, מקדמי האתרים. מה יהיה איתנו? האם אנחנו נקרוס גם בקרוב?

אם אנחנו קורסים, אז לפחות שיהיה מהסיבות הנכונות

אז קודם כל אני רוצה להגיד לכם שאני חושב שמי שיקרוס הם דווקא אלו שבנו את כל ה"הון" שלהם סביב הלקוחות, אם אתם לא יצרתם לעצמכם נכס דיגיטלי משלכם (עשיתם את הקורס שלי כן?), זה סרט אישי שלכם בלבד, כי מהיום שהקמתי את החברה, נתתי לעובדים שלנו לקדם את הלקוחות וגם את הנכסים האישיים שלי. (אתרים כמו Kidipedia.co.il, chocolate4u.co.il ועכשיו גם Dentaly.co.ilועוד כמה שהקולגות הקרובים אליי מכירים)

בסופו של דבר, אתם שוכחים דבר אחד: יש לכם ידע היום, שבעלי העסקים יכלו רק לחלום עליו. וכל שעליכם לעשות, בדיוק בזמן כזה של משבר, זה לחשוב, איך אני יוצר לעצמי נכס, שעוד ששנה / שנתיים במקסימום – מכניס לי בדיוק את אותה ההכנסה כמו הלקוחות, רק שהפעם, אני השולט, ולא הלקוח עם האצבע על ההדק עם כל מיני "אבל ראיתי שההוא לוקח 200 שח פחות ממך, למה אתה זבל?"

בכל זאת החלטתם להמשיך עם הלקוחות? קחו טיפ לשיחת מכירה מוצלחת בזמן קורונה

כל שיחה שלי בשבועיים האחרונים עם הלידים שמתקשרים אליי, אני אומר אך ורק את האמת:

"קידום אתרים זה משהו שיכול לקחת גם חצי שנה ואולי 9 חודשים עד שנראה תוצאות אמיתיות ברמה של טלפונים בלתי פוסקים וכל הקטע הזה של לידים שוטפים, אבל היי, זה פחות או יותר הזמן שהגדירו גם עד שיעבור הקורונה"

שימו לב, אני משתמש במיוחד בזמן המשבר הזה לטובת העסק, אני לא משקר לו לרגע, אני עושה בדיוק את ההפך, אני "מדליק" אותו על התחום שלנו, הרי כמה פעמים שמעתם על לידים שאומרים לכם "שמע זה מעולה אבל אין לי את הזמן הזה לחכות עד שיבואו לקוחות", וואלה עכשיו אין לך ממש ברירה:

זה או שאתה (הלקוח כן?) הופך את עצמך למותג בתחומך בזמן שיש לך "לשרוף" או שאתה מחכה עד שבחדשות יתחילו להכיר את המושג "חדשות טובות". אז מה אתה מחליט?

אין זמן טוב יותר להתקדם בצורה אורגנית בזמן שגם ככה אף אחד לא מחפש בגוגל עסקים אחרים, ואני מודע לעובדה שאין להם כסף "לבזבז" כרגע (עם כל העלבון שבזה עבורנו) על פרסום, אני כן חושב שזה הזמן הכי טוב לשכנע בעלי עסקים להתחיל להרים את עצמם מהכורסה של הבידוד להבין שברגע שהכל ייגמר (וגם אם זה ייגמר בחצי מהעולם מת, יש עדיין 50% שצריכים עסקים) הם יהיו הראשונים שמוכנים חזרה להתקפה הגדולה של האנשים על העסקים, כי חברים יקרים, זה הולך לקרות:

כל הזמן הזה שיש שקט, הולך להגיע בבום אחרי שהכל ייגמר, כולם יחזור לחפש "דחוף" את כל מה שעצרו ברגע שהתחילה בהלת הקורונה. ועל זה מקדמים יקרים שלי, אני בונה.

נ.ב

כל הקורסים באונליין שלי כרגע ב-50% הנחה, כי אם כבר בהסגר, אז לפחות שתלמדו משהו חדש, כמו להכניס הכנסות פאסיביות מבלי לפחד מהחל"ת הבא או מהוירוס המאיים הבא.

שתפו את הסיפור שלי

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

רוצים להתעדכן על דברים שפחות SEO ויותר אישיים?

השאירו את המייל שלכם, ואדאג לעדכן אתכם, רק כשיש לי משהו חדש לספר לכם החל מהתפתחויות בתחום ה-SEO (החלק המעניין, לא הטכני) ועד לחלקים יותר מעניינים כמו סיפורי רכילות ג'וסים, תתכוננו, יש לי אחד נייס בדרך

© 2020 כל הזכויות שמורות​

נבנה על ידי שמוליק דורינבאום

גלילה לראש העמוד
דלג לתוכן