שמוליק דורינבאום (שמול)

שמוליק דורינבאום (שמול)

מקדם אתרים, בעל חברת קידום אתרים מצליחה ויזם. אה ומוזיקאי, כן, גם מוזיקאי.

Highver באוויר לבטא טסטרים ואני עובד יותר מתמיד – פרק 5

אני אתחיל מהסוף: 120 משתמשים כבר נמצאים אחרי שבוע של בטא באוויר בלבד!

אחרי לא מעט זמן של פיתוחים והחלטות, שינויים, עיצובים והתקדמות. הגענו לזה, Highver כרגע בגרסת בטא ופתחנו את המערכת להרשמה מוקדמת (30 יום ללא עלות) לכל מי שרוצה לבדוק ולהתנסות על המערכת למען עזרה בפיתוח בצורת משלוח התראות על באגים, הודעות על שיפורים, רעיונות לשינויים קלים וכמובן, פרגונים קלים.

מצד אחד, אני בסופר-הייפ-התלהבותי כי אחרי הכל, אלוהים יודע כמה חיכיתי לרגע הזה שאני אוכל להגיד לאנשים "נו? ניסית את Highver?" ובאותה נשימה, אני מקבל ים מיילים ושאלות ובקשות והצעות וכל מה שעולה על דעתם ברגע שראו המערכת לראשונה, לשניה וכמובן, בשימוש שוטף.

אתם לא מבינים כמה עבודה זה עושה לי וכמה אני מתלהב מזה באותה נשימה

אחרי כל כך הרבה זמן שעבדנו על המערכת הזו, ידעתי משהו חשוב מאוד, ידעתי שהמערכת הזו תעשה לי חיים קלים ללא ספק בתור המקדם שאני, אבל ברגע שייכנסו עוד מקדמים או עוד בעלי אתרים שיעבדו עם המערכת, יהיה להם מה להגיד או גרוע מזה, יהיה להם מה לשנות?? לי?? הרי עבדתי על זה יובלות!

ואז הגיעה גרסת הבטא. והמיילים. הו המיילים.

כל מייל שהגיע, דפק לי הלב, "הנה, עוד אחד שהולך להגיד לי שזה שונה ממה שהוא היה רוצה" ואז לצד כל פרגון, הגיעה הצעת ייעול או נקודה לפרגון או הצעה לשדרוג שיהפוך את המערכת לחללית אור קולית.

אז קודם כל נעשה סדר: המערכת הזו לא אמורה להיות חללית, היא אמורה לעשות לנו סדר. גם למקדמים הגאונים שיודעים ויש להם משימות משלהם כבר "מהבית". וגם לבעלי העסקים שרוצים עזרה בהבנה על התהליך הזה שנקרא "קידום אתרים אורגני". כי אחרי הכל, ברור לכולנו שזה מסע לטווח ארוך ויש כמה דברים שחייבים להתבצע, ולכן בהייבר עשינו הרבה מאוד בניית "תשתיות" לנושא.

שימו לב, בכל פתיחה של פרויקט ב-Highver, יש בעצם שאלה "מהו סוג הפרויקט?" ובכל פרויקט, יש תבנית כלשהי שיצרנו כאן (בשיתוף מכמה מקדמי האתרים המדהימים בישראל לדעתי, כמו עידן בן אור, נתי אלימלך, אסף כהן, דניאל זריהן ועוד) שבעצם נותנת את התשתית, רוצים לקדם אתר תדמית? אלו הדברים החשובים ביותר בתור התחלה, רוצים להסיר תוצאות שליליות בגוגל? אלו הדברים החשובים בתור התחלה וכו' וכו'.

התבניות, ללא ספק הולך להיות הדבר הגדול ביותר כאן שאני עובד עליו

התבניות הולכות להיות מלאות מיום ליום, וכל פעם כמעט שעולה גרסה, אני מסיים עוד תבנית. אחרי הכל, אני רוצה שיהיו לנו עשרות ואף מאות תבניות שיעזרו למנהל האתר הממוצע, בעל העסק, מקדם אתרים פרילנסר מתחיל, סדר פעולות ראשונות שיעזרו לו לנהל את העבודה שלו בצורה קלה יותר.

הידעת? כל לילה כמעט, עולה גרסה חדשה של Highver

וכל לילה, אני יושב ומדבר עם איציק חרלופסקי (שגם מוכר בתור הבעלים של wisehost.co.il), המפתח הראשי והדגול של Highver, בסקייפ, בג'ימייל, ביוני דואר, בכל דרך אפשרית, לראות, מה הפעם אנחנו נסדר או נוסיף בשביל שיהיה טוב יותר למשתמשים הראשונים.

אחרי שבוע של בטא, היו באגים בהתחלה, אין ספק, אבל כבר נעלמו הבאגים וצצו להם הרעיונות. אני עוד לא יודע למה אני אוהב יותר לענות (כן, גם לבאגים אני אוהב לענות כי ככה אני מבין שהמערכת עוברת למצב טוב יותר והגולש מקבל מערכת חלקה יותר עבורו).

חייב להגיד לכם, אם ככה זה מתקדם, האצבעות שלי יישברו, אבל וואו הולכת להיות לנו מערכת בתשלאלף***

תודה לכל הנסיינים! ממתין לעוד מיילים! מוזמנים לנסות בעצמכם

שתפו את הסיפור שלי

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

רוצים להתעדכן על דברים שפחות SEO ויותר אישיים?

השאירו את המייל שלכם, ואדאג לעדכן אתכם, רק כשיש לי משהו חדש לספר לכם החל מהתפתחויות בתחום ה-SEO (החלק המעניין, לא הטכני) ועד לחלקים יותר מעניינים כמו סיפורי רכילות ג'וסים, תתכוננו, יש לי אחד נייס בדרך

© 2020 כל הזכויות שמורות​

נבנה על ידי שמוליק דורינבאום

גלילה לראש העמוד
דלג לתוכן