שמוליק דורינבאום (שמול)

שמוליק דורינבאום (שמול)

מקדם אתרים, בעל חברת קידום אתרים מצליחה ויזם. אה ומוזיקאי, כן, גם מוזיקאי.

פותח על עצמי עין הרע – פרק 1

החלטתי, אני הולך לעשות משהו שלא חשבתי שאעשה, אני כותב ספר על ההצלחה הגדולה שלי שעדיין לא קרתה.

שלא תטעו, אני בעלים היום של חברת קידום אתרים מצליחה, ומפרנס את הבית שלי בכבוד ובגאווה. אבל יש פה עוד משהו, יש סטארט-אפ שהולך להיות מושק לקראת סוף השנה הזו סוף סוף, והחלטתי שאני הולך ללוות את כל ההצלחה של המיזם שלי, עוד מימי ההתחלה שלו, במילים אחרות – אני פותח עין הרע על עצמי ומשתף את כל העולם בזה.

זה הולך להיות או כשלון אחד גדול או ההצלחה המדהימה ביותר בהיסטוריה של היזם הממוצע.

אני מאמין לא קטן ב"לפתוח פה לשטן", מצד שני אני מאוד מאמין גם ב-מה שתרגיש – ככה תהיה. אם תכניס לעצמך לראש כל היום שאתה הופך למצליחן, אתה באמת תהיה כזה, אחרי הכל, ניסויים לא קטנים נעשו והוכיחו שתפילות ואיחולים עצמיים (וליקום) הופכים את המצב בהתאם למחשבות שלכם, שכמובן זה עובד בשני הכיוונים, אם תחשוב רע – יהיה רע ואם תחשוב טוב – שיחקת אותה.

חשוב לדעת:

כל שבוע / כל חודש אספר מה עשיתי בשביל להתקדם הלאה, ולאחר כל כמה שבועות, אני אמחק את הפרקים הראשונים על מנת להפוך את הכל לבסוף לספר פיזי שרק שם באמת יופיעו כל הפרקים יחד, כך שאם אתם רוצים לדעת להתעדכן, תיהיו חייבים להיות עם אצבע על הדופק ולראות מתי יוצא פרק חדש שלי בספר שכרגע, מופיע בבלוג האישי שלי באתר.

אם מה שאני מתכנן כבר לא מעט זמן – יעבוד, יהיה לי את סיפור ההצלחה הטוב ביותר שידע היזם הממוצע, אני לא שחצן, אני מציאותי, אני מודע מאוד לעובדה שיכולה להיות פה נפילה שלא תעודד שום יזם לנסות יותר בחיים להצליח, אבל אני מוכן לכל מכשול, ולכן אני כותב את זה, כי אני רוצה להיות "זה שהצליח".

אני אתחיל איתכם מהדבר החשוב ביותר, בעיניי לפחות: אני אדם שהגיע מכלום, אני אחד שהפסיק ללמוד בגיל 16 רק בגלל שנגמר לי הכסף להגיע לבית הספר ובדיוק בגיל 16 נגמר חוק-חינוך-חובה, משמע, אף אחד מבית הספר לא מתעניין יותר לעזור, אז אף אחד לא יכול להביא לי כסף ללימודים. אז יצאתי לעבוד בשוק, כן, בשוק, שוק רמלה לוד עם אבא של חבר טוב שלי, שלקח אותי לעבודה והראה לי עבודה קשה מהי. סחיבת שקים מלאים בבגדים ב-5 בבוקר בשיא הקור ולהעלות ולקשור אותם על גג של GMC ענקית ולפרוק אותה כשמגיעים לעיר שבה אנחנו עובדים באותו יום. אלוהים אדירים איך עמדתי בזה, היום בקושי את הילדה שלי אני מחזיק עליי יותר מ-10 דקות.

להגיד לכם שאני מתגאה שהפסקתי ללמוד? חס וחלילה, הלוואי ויכלתי להשלים בגרויות, אבל במקום זה, היום, אני עובד כמו חמור להוכיח את עצמי בתחום שלי עם הלקוחות שלי בתחום הקידום האורגני בגוגל. בזה אני ממש טוב, עושה את זה כבר 13 שנה ולכן החברה שלי חיה ובועטת, אין לי שום "קמפיין" או פרסום "בחוץ", הכל מהמלצות של אחרים או היכרות שלי מהתחום, אחרי הכל, אני פעיל מאוד, בכנסים, סמינרים, מכללות (לימדתי בשנים האחרונות כמעט ביותר מ4 מכללות אדירות בארץ ומתחיל ללמד במכללה משלי ב15.1.19, קואליקס, מוזמנים לבקר)

הרעיון בסופו של דבר, הוא לא להגיד "הצלחתי", אלא להגיד "כל אחד יכול להצליח, הכל תלוי בכמה הוא ישקיע בזה". רובין שארמה אמר פעם, שהוא לא מכיר הרבה אנשים שהצליחו בכך שהם עשו 90% או אפילו 100%, דווקא אלו שעושים 150% מגיעים להצלחות היסטוריות. גם אם זה עולה להם לפעמים ביום יום שלהם, דווקא רובין שארמה מציע שכן, תקומו קצת לפני השעה שאתם אמורים לקום ותעבדו על זה, וכן, לפני שאתם הולכים לישון, תנו עוד קצת עבודה על מה שאתם עושים כי אחרי הכל, 150% מביאים להצלחה, לפעמים לצערנו, לא פחות.

אז מה זה הלוגו הזה?

ועכשיו, בהלתייחס ללוגו הזה שאתם רואים כאן, הייבר, או באנגלית: Highver, קיצור של Higher Conversion, בעצם אמורה להיות מערכת שתעזור לעולם ה-SEO ולבעלי עסקים אשר רוצים לקדם את האתר שלהם עצמאית. זה כלי שמעולם לא היה כמותו, זה לא "עוד כלי SEO", זה לא "עוד כלי מיקומים" או "בואו תראו כמה דפוק האתר שלכם". זה כלי שיכוון ויעזור לעולם העסקים וכמובן, למקדמי אתרים לעשות סדר ולהבין מה בדיוק עושים ואיך בעולם של SEO, החל מהפרויקט הקטן ביותר ועד לפרויקטים של אתרים עם מיליוני עמודים שיצא לי בעצמי לנהל.

מבטיח לכם שאוטוטו הכל יתגלה, בינתיים, אני יותר מכוון לספר לכם מה הצלחתי, איך הצלחתי, והאם בכלל אני בכיוון להצלחה או ללשכת התעסוקה לבקש "לעבוד במקצוע שלי".

שתפו את הסיפור שלי

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

רוצים להתעדכן על דברים שפחות SEO ויותר אישיים?

השאירו את המייל שלכם, ואדאג לעדכן אתכם, רק כשיש לי משהו חדש לספר לכם החל מהתפתחויות בתחום ה-SEO (החלק המעניין, לא הטכני) ועד לחלקים יותר מעניינים כמו סיפורי רכילות ג'וסים, תתכוננו, יש לי אחד נייס בדרך

© 2020 כל הזכויות שמורות​

נבנה על ידי שמוליק דורינבאום

גלילה לראש העמוד
דלג לתוכן