שמוליק דורינבאום (שמול)

שמוליק דורינבאום (שמול)

מקדם אתרים, בעל חברת קידום אתרים מצליחה ויזם. אה ומוזיקאי, כן, גם מוזיקאי.

כשכנס מקצועי ומקדמי אתרים נפגשים – בום!

נשמע לכם מוגזם, נכון? האמת שעוד עידנתי את הנושא. בתכל'ס, יש לא מעט כנסים בישראל של עולם הדיגיטל, האמת ממש אתמול הייתי בכנס ארגון הדיגיטל, היה יפה מאוד, אפילו מאוד מכבד את אנשי המקצוע, את מי זה לא מכבד? בעיקר את אלו שמנסים להיכנס לתחתונים שלך בשביל למכור לך את סבתא שלהם, עכשיו שלא תבינו אותי לא נכון – אני אוהב מכירות, אבל אני לא אוהב חנפנות.

חנפן יתר זה כזה שבא אליך בכנס ואומר לך "בואנ'ה אני מכיר אותך, אתה תותח אתה, היית בטלוויזיה נכון?" ובשניה שאתה בא בכלל להסביר לו למה אין לך מושג מי הוא, הוא אומר לך "אה נכון נכון, בכל מקרה, בוא אני אספר לך קצת עליי ועל החברה שלי…" ומשם, אתה בעצם אוויר, אתה בסך הכל עמוד באמצע המקום שהבחור הזה כאילו מתאמן עליך ומספר לך את סיפורי המעשיה שלו על איך הוא הפך להיות החברה הטובה ביותר ביקום בתחום שלו וכמה זה יעלה לך "בלבד", עשה לי טובה, אני הכרתי את תחום הדיגיטל עוד שהוא היה אנלוגי, לך תדבר עם השומר שם, הוא נראה לי משועמם לבדוק תיקים של אנשים דיגיטליים.

אני מאוד אוהב לשבת עם החבר'ה שלי בכנסים האלה האמת, כל מקדמי האתרים יושבים במקום אחד ומרכלים על מקדמי אתרים אחרים שתכף ישבו איתנו, אנחנו הכי פרלמנט של זקנות שמרכלות על חיים מהמכולת ועל איגור המוביל שלו בשישי, אבל כשזה מגיע ללכלוכים, אני נמנע. אני עושה כל מה שאני יכול בשביל להמנע, והכי מבאס? שיש לא מעט לכלוכים בתעשייה, לדוגמא, אני יודע שיש מישהו שתמיד מוחק תגובות של המתחרים שלו בקבוצות נטרליות, מבאס, תכלס, מאוד מאוד מבאס אבל מה אפשר לעשות? אז בסך הכל לא מזמינים אותו לבירה החודשית שלנו בפרלמנט, שבפועל? היו צריכים לכלוא אותו, אבל כזה אני, מגזימן. אבל מדי פעם, אפילו הבת שלי אומרת לי "נכון אבא", אז כנראה שאני עושה משהו אחד נכון.

מכירים את ההרצאות בעל פה? לכו לכנס!

בתכלס, כל כנס מביא איתו איזו תובנה אחת או שתיים, אל תתלהבו, אני לא מצליח להוציא יותר מתובנה אחת מעניינת בכנס, אבל בעיניי? גם אם הכנס עלה לי כמה מאות שקלים, אם הצלחתי להוציא תובנה אחת נורמלית? אז שווה לי את המאות האלה. תזכרו, לא בכל יום תוכלו להגיד "וואלה היום למדתי משהו חדש" ובגלל זה אני אומר תמיד, אל תוותרו על הכנסים, גם אם אתם יודעים ומכירים את ההרצאות והמרצים בעל פה.

שתפו את הסיפור שלי

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

רוצים להתעדכן על דברים שפחות SEO ויותר אישיים?

השאירו את המייל שלכם, ואדאג לעדכן אתכם, רק כשיש לי משהו חדש לספר לכם החל מהתפתחויות בתחום ה-SEO (החלק המעניין, לא הטכני) ועד לחלקים יותר מעניינים כמו סיפורי רכילות ג'וסים, תתכוננו, יש לי אחד נייס בדרך

© 2020 כל הזכויות שמורות​

נבנה על ידי שמוליק דורינבאום

גלילה לראש העמוד
דלג לתוכן